Wat een fijne en schone salon. Ik voelde me heel zen en erg welkom. Daarnaast is Valerie professioneel en neemt ze echt de tijd om het proces door te nemen en advies te geven. Ik ben super blij met het resultaat.
Stefanie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
She’s the best!
Annemiek•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Valerie heeft magic hands! Ga al jaren naar haar toe en altijd super tevreden! She is the best!
Khadija•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne Salon. Ben altijd zeer tevreden met de service en resultaat. Erg professioneel en vriendelijk!!
Behandeling door Valerie•Wenkbrauwen - threaden
Shanice•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer hygiënisch, en wat een mooie salon :)
Mijn wenkbrauwen zien er weer strak en verzorgd uit. Ik ben er heel blij mee!