Always great hair by Rox. Expert cut and colour ❤️
Jane•3 maanden geleden
Geverifieerde review
helemaal tevreden met de knipbeurt voor mijn dochter.
Styling door Roxanne•Kinderen knippen
Anna•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen! Super blij met het eindresultaat
Danique•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Not good she cut my hair and did not shape them with dryer when I asked for it she said that I have not booked it so I said I will pay she said she does not have time. Hair cut supposed to combine the wash cut and setting. When i booked it was not to
Styling door Roxanne•Vrouwen knippen
Mansi•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd leuk om langs te komen. Je praat je samen over je stijl en wat je wilt doen met je haar. En stap voor stap denkt wordt er met je meegedacht.
Happy!