Ik voelde me erg op mijn gemak. De locatie zag er schoon en verzorgd uit. Ook was de eigenaresse heel sociaal en vriendelijk. Tijdens mijn behandeling hebben we samen gelachen en gesproken over van alles. Kortom echt een aanrader!
Youssra •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling, ben altijd tevreden. Je voelt je op je gemak en je kan lekker kletsen.
Ilysa•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd heel fijn bij Reina! Ze werkt heel hygiënisch en is heel vriendelijk.
Elke•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling met zelfgemaakte sugarpaste. Lieve dame ook!
Daisy•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Snelle vakkundige en nette behandeling.
Reina werkt snel en ondertussen is het gezellig kletsen