De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
14 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik voelde me erg op mijn gemak. De locatie zag er schoon en verzorgd uit. Ook was de eigenaresse heel sociaal en vriendelijk. Tijdens mijn behandeling hebben we samen gelachen en gesproken over van alles. Kortom echt een aanrader!
Hele fijne behandeling, ben altijd tevreden. Je voelt je op je gemak en je kan lekker kletsen.
Altijd heel fijn bij Reina! Ze werkt heel hygiënisch en is heel vriendelijk.
Goede behandeling met zelfgemaakte sugarpaste. Lieve dame ook!
Snelle vakkundige en nette behandeling. Reina werkt snel en ondertussen is het gezellig kletsen