Uitstekende eerste ervaring bij deze kapper: er is zeer vakkundig geknipt en het resultaat is precies zoals gewenst. Daarnaast was Ruben vriendelijk en professioneel, wat zorgde voor een prettige en ontspannen sfeer.
Styling door Ruben Vartanian•Mannen knippen
Martijn•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ruben is een aardige kerel, en werkt netjes. Locatie tegenover station Blaak is ook ideaal. Prima barbier 👍🏻
Styling door Ruben Vartanian•Baard trimmen en scheren
Ron•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Very skilled barber. Takes his time good to make the best cut.
Styling door Ruben Vartanian•Mannen knippen
Onur•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
very friendly and skilled. takes tike and advices wel. will definitely visit again!