As always Ruben did an incredible job with my hair and beard.
He is friendly, funny and a true professional. See you next month!
Styling door Ruben Vartanian•Mannen knippen
Romano•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor het eerst bij Ruben geweest en een hele fijne ervaring gehad. Luistert goed en denkt met je mee. Daarnaast hangt er een relaxte sfeer en een hele goeie service.
Styling door Ruben Vartanian•Mannen knippen
Remco•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ruben is great, very professional and attentive to details. Great cut and customer experience. He really takes his time to deliver good results, different than others.
Styling door Ruben Vartanian•Mannen knippen
Mehmet Ali•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Really happy with my haircut from Ruben, he was attentive and also gave great advice for my hair. Atmosphere was relaxing, will definitely be back!