Great service, beautiful nails, very pleasant studio.
Behandeling door Salma•Nagelversteviging
ingrid•22 dagen geleden
Geverifieerde review
De tijd die ik bij Selma doorbreng voor mijn nagels voelt voor mij niet alleen als een schoonheidsbehandeling, maar ook als een gezellig moment met een vriendin. Het is echt een uitje voor mij. Haar werk is professioneel en netjes, en ze is altijd heel vriendelijk en beleefd.
Behandeling door Salma•Nagelversteviging
Parisa•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg tevreden met Salma en ook met mijn nagels. Echt een aanrader.