Super nice treatment! I've done my second one already and Aisha is great, very kind and reassuring!
Behandeling door Aisha•Laserontharen
Sandra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. Schoon. Proffesioneel.
Medewerkster Aicha is bijzonder vriendelijk en kundig. Ik ben zeer tevreden over de behandeling en resultaat tot nu toe.
Behandeling door Aisha•Laserontharen
Nadia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. Top medewerkers en altijd flexibel
Behandeling door Aisha•Laserontharen
Kelly•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The technician that does my treatments Laila, is super friendly and explains everything to me step by step. This makes the experience nicer.
Laserontharen
Katerina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij sabmeera loop ik er altijd weer tevreden uit. Ik word daar altijd uitstekend geholpen en de Aisha heeft natuurlijk altijd weer erg veel geduld met mij😬.