Super behandeling gehad. Ging met een specifieke kleur in gedachte naar de salon, maar deze was helaas niet kant en klaar in een potje voorradig. Gelukkig kreeg ik alsnog mijn droom-kleur omdat Maya voorstelde 2 kleuren te mengen. Heel blij met de goede service en het eindresultaat!
Behandeling door Maya•Builder gel manicure
Suzanne•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Maya is vriendelijk en deskundig. Blij met mijn nagels.