Het was een heerlijke massage! Lieve masseuse en de rest van het personeel was ook vriendelijk. Alsof ik weer even terug in Thailand was!
Behandeling door Kamer- Hoofddorp 2•Aromatherapie-massage
Lynn•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goede ervaring, erg vriendelijke medewerkers
Behandeling door Kamer- Hoofddorp 1•Hot stone massage
Milou•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Er stond dat ik een hot stone massage had genomen, maar dat is niet waar. Ik had een ontspanningsmassage. Ik ben inmiddels hier al enkele keren geweest en de behandelingen zijn eigenlijk altijd zeer goed.
Behandeling door Kamer- Hoofddorp 1•Hot stone massage
Marcel•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had een ontspanningsmassage
Behandeling door Kamer- Hoofddorp 1•Hot stone massage
Simena•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Met het lekker gevoel naar huis gegaan
Behandeling door Kamer- Hoofddorp 1•Hot stone massage