Word al 10 jaar gekleurd en geknipt door Femke en altijd goed. Ook als je eens iets anders wilt proberen krijg je goed advies en ga je altijd blij de deur uit. Dit keer moet je er wat verder voor rijden maar dat is het dubbel en dwars waard.
Styling door Femke•
Vrouwen knippenToon alles…
Marga Tiemessen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is al 6 jaar MIJN kapster en voor mij oprecht de beste die er is. Niemand anders weet hoe je mijn haar echt goed in model knipt.
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Eline•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig met krullen en fijn weer naar Femke te kunnen!
Styling door Femke•
Vrouwen knippenToon alles…
Mirjam•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
wat een genot, wat een service, wat een vakkundig iemand, je bent een TOPPER Femke