Femke luistert goed, dus begrijpt meteen wat je bedoelt wanneer je uitlegt hoe je je haar het liefst draagt. Ze is zeer ervaren en heeft daardoor goed inzicht. Ikzelf heb krullen en daar vergt toch een bepaalde techniek voor, niet iedereen kan krullen goed knippen (ben al bij veel kappers geweest). Voor mij is Femke een echte krullen kapper. Ben blij met haar! Ik raad iedereen aan een keer (of vaker) bij haar langs te gaan.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Ursela•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is heel is gastvrij en klantvriendelijk. Zeer kundig 👌🏼!!! Kom iedere maand uit het Zuiden van het land speciaal voor de kapperskunsten van Femke 😊
Styling door Femke•
Vrouwen knippenToon alles…
Eveline•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk deze 1 op 1 behandeling, Femke heeft alle tijd en weet altijd mijn krullen weer prachtig tevoorschijn te toveren. Daarnaast is ze een belangstellende lieve vrouw.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Annelies•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze nam echt de tijd voor me en ik ben super blij met mijn kapsel!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Kim•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe stoere kapsel!Femke knipt erg vakkundig en geeft goed advies.