Fijne salon en Femke weet wel raad met je krullen. Blij mee! ✨
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Maud•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is een ontzettend aardige meid die uitstekend weet hoe ze iemands haar moet knippen. Ze is zeer zorgvuldig en attent.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Wilma•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom prima!!!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Marrit•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren is Femke mijn kapster 💖
Altijd tevreden en blij bij na kappersdate ✨
Knippen en kleuren kan ze als de beste en ze weet precies wat mooi bij me is met het kleuren en knippen van mijn Curlssssss!
💖 Martha
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Martha•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd een feestje om in de salon te zijn. De hygiëne, uitstraling van de salon en fijne service en deskundigheid van de kapster is een geweldige combinatie.
Mijn haar zit weer super!