Femke kan perfect kleuren en is gewoon DE enige echte krullenspecialist. Verder heel gastvrij en gezellig! Ik kom hier heel graag en mijn haar zit altijd perfect. Ze maakt er echt gewoon iets heel moois van. Je krijgt geen spijt.
Styling door Femke•
Vrouwen knippenToon alles…
Sudha•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke! Ik kom zeker terug:)
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Kenza•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima weer als altijd.
Styling door Femke•Mannen knippen
Mark•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben superblij met haar kennis en behandeling van mijn krullen. Daarbij is Femke bijzonder aardig, gastvrij en goed in haar vak.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Judith•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Al 2 jaar vaste klant (o.a. ook bij haar vorige werkplek). Hiervoor geen goede krullenkapper kunnen vinden, gelukkig bij Fem wel :). Zeker een aanrader