Voor krullen ben je aan het juiste adres bij Femke. Altijd kom ik blij bij haar vandaan en kan ik er weer even tegen. Dus, heb je krullen, dan zeker een afspraak met haar maken. Wij gaan speciaal vanwege onze krullen naar haar toe, vanuit Zwolle naar Amsterdam.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Miranda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie moderne salon gerund door een zeer ervaren en leuke kapster. Weet alles van krullen.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Manon•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke weet precies hoe ze mijn krullen moet knippen om ze mooi te laten vallen. Ze is een echte vakvrouw.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Annelies•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke luistert heel goed wat ik wil.
Ze is echt een top kapster.
Mijn krullen zitten weer fantastisch en ben super blij met het resultaat
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Patricia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De zaak ziet er iedere keer dat ik er ben beter en mooier uit. Enorm blij met Femke als mijn kapper! Zeker aan te raden 👍🏻