Femke kan niet alleen goed knippen, maar ook heel mooi verven zodat het er natuurlijk uitziet!
Styling door Femke•Highlights - heel hoofd
Charlotte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst geweest op aanrader vriendin .
Wist niet dat ik zoveel krullen had 😊
Femke is zeer getalenteerd, ben blij met mij weer levendige krullen !
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Blije krullenbol•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
hele fijne en goede plek
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Maaike•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Love my hair! Will definitely be back!
Styling door Femke•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Sophie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring! Femke was erg leuk en professioneel. Ze heeft een goede gevoel voor detail en is veel vrindelijk met klanten.