Wonderbaarlijk hoe Femke altijd weer een net kapsel weet te maken van mijn bos krullen. En nog gelachen ook :D
Styling door Femke•Mannen knippen
Arjan•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer fijn
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Miranda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer deskundige kapster die werkelijk een kunstenaar is met krullen.
Niet alleen door het knippen maar ook de styling is geweldig. Geen pluis meer en thuis nauwelijks werk nodig om mijn kapsel goed te krijgen.
En een heerlijke cappuccino.
Bezoekje aan Salon 127 is een uitje!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Mira•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is gedreven, enthousiast en bekwaam. Ze luistert naar je wensen en denkt mee: een top-kapster!