Eerste keer bij Femke geweest, zeker niet de laatste keer. Heel erg blij met m’n haar, nog nooit zo goed geknipt!! Haar passie voor het vak is te merken. Ze ‘snapt’ mijn haar. Kortom, geweldig.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Merel•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is geweldig!
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Suus•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke neemt uitgebreid de tijd om te horen wat je wensen zijn, te knippen, tips te geven en haren in model te brengen. Geweldige metamorfose!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Lizzy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is een topkapster! Ik heb altijd een gezellig praatje met haar!!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Anja•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren blij met Femke. Iedere keer erg tevreden en toch iedere keer net even anders. Luistert goed naar wensen en komt met ideeën.
Top