Femke is a really good professional. She understands what needs to be done. Explains in a clear way her advice. Moreover, Femke deals very good with children. Place to visit!
Styling door Femke•Kinderen knippen
Hanna•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is de beste! Love deze salon, alleen maar lof
Styling door Femke•Mannen knippen
Jay•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
This is my favourite spot, couldn’t be happier with everything
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Anna•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is een kunstenaar met mijn dunne fijne haar. Mijn haar is nog nooit zo sterk en lang geweest. Ben bij haar terecht gekomen met de info dat ze vooral een goede ‘krullen’ kapper is. Ze knipt dus gewoon alle soorten haar, en hoe! Dank lieve stoere Femke voor jouw haarkunsten :).
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Nicoline•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is zeer belangstellend hoe tevreden je over je vorige knipbeurt was. Probeert af en toe, samen met mij, een wat ander kapsel te bedenken, meestal verrassend en leuk. Blijft geduldig en vriendelijk.