Ik kwam bij Femke met een nieuwe wens en het is haar gelukt de nieuwe ideeën in de oorspronkelijke tijd te realiseren en het ziet er prachtig uit. Ik krijg veel complimenten hoe het geknipt is.
Styling door Femke•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Ines•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed! Ik kom al 7 jaar bij Femke, zou nergens anders heen gaan :)
Styling door Femke•Vrouwen knippen
CM•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste krullenkapper dan Amsterdam! 🤩
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Kim•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Naar de kapper gaan, is naast dat het nodig is, is ook uitje.
Hartelijk verwelkomd met een kopje thee.
Tijdens de behandeling is er ruimte voor leuke gesprekken met humor.
Het is zeer prettig dat femke tijdens de behandeling haar deskundigheid uitspreekt. Hierdoor wordt je meegenomen in de behandeling.
Net als altijd met een geweldig resultaat!
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Simone•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn kapsel. Goed en met aandacht geknipt .