Femke is echt een heldin wat betreft krullen. Luistert altijd goed naar je wensen, heeft een schone salon en het is altijd gezellig. Daarbij heb ik krullen waar zeker niet elke kapper wat mee kan, maar bij Femke loop ik altijd met een big smile weg! :-)
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Lidor•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is dé haarspecialist. Een vakvrouw!
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Anita•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Just perfect
Styling door Femke•Mannen knippen
Niels•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
This is the third time that I go back to Salon 127, Femke is one of the few hairdressers that really knows how to deal with any type of curls.
I will be back! :)
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Francesca•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke is geweldig in 't knippen v krullend haar. Een vriendelijke vrouw die de tijd voor je neemt.