Heel erg blij met mijn nieuwe kleur
Femke is geweldig en luistert heel goed naar mijn wensen ❤️
Styling door Femke•
Highlights - half hoofdToon alles…
Mira•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Femke heeft altijd veel persoonlijke aandacht en service voor de wensen van de klant , haar knipsels zijn altijd geweldig - ik rijdt graag flink om om door haar geknipt te worden