Ik was niet eerder bij een krullenkapper geweest. Dit was ook de eerste keer ooit dat ik terug kwam van de kapper en dat mijn haar goed zat. Ik was me er bewust van dat mijn haar ongezond was, maar ik wist niet wat ik er mee aan zou moeten. Femke heeft me een heleboel goede tips gegeven om mijn haar hopelijk weer in een gezonder staat te krijgen.
De hele sfeer voelde was fijn. Ze was erg gezellig en het zag er allemaal erg strak uit. Ik zal het zeker aanraden!
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Babet•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige meid, adviseert goed.
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super treat
Styling door Femke•Vrouwen knippen
Simone•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Femke zit je altijd goed. Letterlijk en figuurlijk.