Je voelt je gelijk thuis daar, allemaal leuke en vriendelijke medewerkers. Je krijgt heel goed en eerlijk advies. Hier had ik jaren eerder naar toe moeten gaan.
Styling door Patrick•
Kleuren - volledigToon alles…
anja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer naar tevredenheid geholpen, deskundig en in prettige sfeer.
Styling door Dominique•Vrouwen knippen
Jacqueline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super tevreden en heerlijk gelachen
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Desiree•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Patrick heeft talent voor het kleuren van kapsels. Echt top!