Britt vindt het elke keer leuk om een nieuwe mooie stijl voor mijn haar te creëren, waarbij het half lang is.
Styling door Britt•Mannen knippen
Jhonattan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige plek en professionele kappers
Styling door Britt•Mannen knippen
Jhonattan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hier snappen ze wat je bedoelt en wat bij je past.
Ik heb er zelfs een treinreis voor over terwijl er 5 kappers dichtbij zitten.
Een aanrader dus!
Styling door Patrick•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Carola•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is er altijd gezellig. Patrick luistert naar mijn wensen, knipt en kleurt vakkundig naar mijn smaak zodat het tot de volgende knipbeurt perfect blijft zitten. Tot gauw.
Styling door Patrick•
Kleuren - volledigToon alles…
Marjolijn•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd super fijn geknipt door Britt. De salon is echt een aanrader.