It was amazing!!!! I didn’t expect my hair to be such a great thing! It was really really good! I recommend this place to everyone
Styling door Dominique•Vrouwen knippen
Shaghayegh•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig...koffie met gebak..🍰
Styling door Patrick•Föhnen / Stylen
smurfin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon met een goede sfeer en een vakkundige aardige kapper.
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Marlies•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een paar jaar weer terug te zijn bij salon Beau Rivage is het net van ouds. Leuke lieve en hartelijke mensen.Goede behandeling en wat fijn is een goed advies mee naar huis krijgen . Dank.