Ik kom er al jaren. Altijd goede sfeer en belangstelling voor de mensen. Vervangen knippen is perfect
Styling door Patrick•
Kleuren - volledigToon alles…
Joke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer een feestje .
Goed geverft met zorg.
Goed geknipt met veel kundigheid .
Leuke gesprekken over vakanties.
Met zeer goeden tips .
Dus helemaal happy weer na huis .
Kleuren - volledigToon alles…
Nina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi geknipt ben er blij mee!
Styling door Dominique•Vrouwen knippen
Nick•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top..
Styling door Patrick•Föhnen / Stylen
smurfin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wilde graag een volle pony. Dominique keek eerst goed naar mijn droge haar, hoe het precies valt en wat er kan. In plaats van gelijk met je hoofd in de wasbak. Zo fijn! Daarna perfect geknipt. En ook nog eens heel aardig. Fijne ervaring!