Ik wilde een nieuw model, pittig en kort. Patrick heeft het kapsel eerst met mij besproken en daarna zorgvuldig de schaar erin gezet. Ik ben super tevreden met mijn nieuwe coupe.
Styling door Patrick•Vrouwen knippen
Marjolijn•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super. Vakmanschap icm gezellige sfeer, wat wil je nog meer!
Kleuren - volledigToon alles…
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Theo knipt geweldig. Nu voor de 2e keer geweest en weer zo blij. Wil echt geen andere kapper meer. Haar zo goed geknipt.