Britt is een heel goede kapster die goed naar je wensen luistert en bovendien een heel sympathiek mens is. Ik kan haar absoluut aanbevelen, juist als je voor een minde4 doorsnee kapsel gaat.
Styling door Britt•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Afgelopen zaterdag 15-10-2022 gekleurd en geknipt door Dominque en wat ben ik vriendelijk geholpen, het resultaat mag er ook zijn heel mooi gekleurd en geknipt.
Verder kreeg ik ook tips en trucks voor mijn haar, Kortom zeer goed geholpen! Erg blij mee.
Tot de volgende keer!
Groetjes Nancy
Styling door Dominique•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Nancy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Britt is opgeleid door Theo en Patrick en dat is goed te merken. Ze doet het uitstekend.