Bij deze kapper is het altijd kwaliteit, gezelligheid en interesse in de klanten. Kan het iedereen aanbevelen!!
Styling door Theo•Mannen knippen
Bernhard•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo als altijd weer super blij met mijn haar
Kleuren - volledigToon alles…
Wil•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gastvrij,zeer deskundig dus n feest om naar toe te gaan.
Styling door Patrick•Kleuren - volledig
Ans•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Beau Rivage is een fijne salon waar ik graag kom omdat de sfeer gezellig is en er goed advies gegeven wordt. Ben altijd súperblij met de kleuringen en de coupe die iedere keer weer voor een fantastisch resultaat zorgt. Mijn vaste kapster Dominique is een topper en maakt deel uit van een Topteam!
Styling door Dominique•Highlights - heel hoofd
Claudia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al jaren bij Patrick en Theo...40 jaar dat zegt genoeg !
heb altijd Patrick die kent mijn haar en ik hem :-)