Erg fijne knipbeurt gehad bij Theo. Leuk om mee te praten en gedachten uit te wisselen. Ben erg tevreden met het resultaat en de knipbeurt was voorbij voordat ik het wist door de gezelligheid.
Styling door Theo•Mannen knippen
Bastiaan•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste kapper van Utrecht en omstreken, het is de moeite waard om 30 minuten in de auto te zitten.