voel me echt weer een beter mens. werk in een winkel. en dan zijn voeten zo belangrijk. fijne behandeling en gezellig ook
Behandeling door Marieke•Pedicure
Naomi•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De behandeling was zoals altijd heel goed! Marieke weet precies wat ik nodig heb en het resultaat is top.
Behandeling door Marieke•Wenkbrauwen - threaden
Maroecha•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De seizoensbehandeling was heerlijk met dat kruidenmasker, waarmee ik even gezellig mocht liggen rusten. Mijn huid werd echt gevoed.
Het minpuntje was dat me niet gevraagd werd of ik een ander type muziek dan Sky radio zou willen luisteren in die rusttijd (en sowieso eigenlijk). Dát neemt ze mee voor een volgende keer.
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Everdina•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd heerlijk en goed verzorgde voetjes, altijd gezellige afspraak, ben 1 tevreden klant :)