Super goed en lief behandeld! Marieke is een topper! Voor herhaling vatbaar. Mijn voetjes zijn heerlijk verzorgd! Bedankt Marieke!
Behandeling door Marieke•Pedicure
Savannah•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nvt
Behandeling door Marieke•Pedicure
M.EVELEENS•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Pedicure was zeer goed en ik voelde me meteen op mijn gemak bij Marieke!
Behandeling door Marieke•Pedicure
Julia•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prettige ongedwongen sfeer, je voelt je meteen op je gemak en Marieke heeft verstand van zaken.
Behandeling door Marieke•Pedicure
Mirjam•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De behandeling was snel en niet echt ontspannen, de pedicure was vriendelijk en de praktijk zag er keurig uit.ik vond het jammer, dat ze mijn nagels niet mooi in model heeft gevijld.