Lekker een momentje voor jezelf. Fijn gratis parkeren en fijn tijdstip in de avond.
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marjo•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige, professionele behandeling.
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jacqueline•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk goede uitleg niet dwingend om producten te verkopen
Lekkere behandeling met mooi en goed resultaat neemt de tijd kortom een aanrader mijn volgende afspraak staat al gepland