Het was een prettige, zeer professionele ervaring. Mijn voeten waren toe aan een specialistische behandeling. Ook de tips die ik mee kreeg zijn bruikbaar en ga uk toepassen.
Yanna•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige vrouw. Gelukkig werd mij niet van alles aangesmeerd, dat vind ik heel positief. Ook werd er niet aangedrongen op een volgende afspraak, des te meer reden om er nog eens naar toe te gaan. Het lijkt me allemaal heel vakkundig gedaan.
Marianne•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakbekwaam; vaardig, adequaat en gemoedelijk. Bij Marieke zijn je voeten in goede handen.