Het was een zeer prettige ervaring bij Roijn. Ze luistert goed naar wat je wilt, en geeft advies op verzoek! Ze stelt je helemaal op je gemak, en doet geen ongevraagde dingen. Voor het eerst wenkbrauwen laten doen, waarbij Roijn me goed heeft uitgelegd hoe het werkt zodat ik wist wat ik kon verwachten.
Behandeling door Roijn•Wenkbrauwen - threaden
Laura•12 dagen geleden
Geverifieerde review
Super professionele en aardige medewerkers, een leuke sfeer en ik ben heel blij met het resultaat! Dankjewel!!
Styling door Dani•Vrouwen knippen
Smilte•14 dagen geleden
Geverifieerde review
Altijd goed en professioneel. Ik kom altijd terug
Styling door Dani•Vrouwen knippen
Iris•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Prima knipbeurt voor prima prijs zelfs op zondag.
Supervriendelijke kapper.