Super professionele en aardige medewerkers, een leuke sfeer en ik ben heel blij met het resultaat! Dankjewel!!
Styling door Dani•Vrouwen knippen
Smilte•11 dagen geleden
Geverifieerde review
Altijd goed en professioneel. Ik kom altijd terug
Styling door Dani•Vrouwen knippen
Iris•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Prima knipbeurt voor prima prijs zelfs op zondag.
Supervriendelijke kapper.
Styling door Dani•Vrouwen knippen
Mary•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Wederom heel tevreden met de was- en knipbeurt bij Salon Dani. Roijn heeft mijn haar mooi geknipt en gestyled, ik kreeg er die dag van meerdere mensen complimenten over! Dankjewel Roijn!