Houda is al heel lang mijn kapster. Ze is professioneel, bekwaam, en wel heel erg aardig. Ze denkt ook met mij mee en geeft goede suggesties. Ik ben heel blij Houda te kennen.
Irma•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heeel gezelliggggg
Anjali•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed..alles in overleg...resultaat prachtig
Elly van Westerop•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede service. Houda houdt rekening met je wensen. Goede prijs kwaliteit verhouding!
Sascha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
met echte persoonlijke aandacht geknipt en geverfd worden, heel fijn!