Was my second time and really liked it! Houda is always very friendly and very professional:)
Styling door Houda•Vrouwen knippen
Ines•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Houda is heel aardig en doet alles heel goed!
Styling door Houda•Vrouwen knippen
Chantal•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Houda is al een paar jaar mijn kapper. Ze knipt goed en geeft heerlijke hoofdmassages 🤤🤤. Daarnaast is ze ook heel gezellig!
Styling door Houda•
Vrouwen kleurenToon alles…
Maud•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed geknipt! Houda luistert goed naar je wensen en snapte precies wat ik bedoelde. Mijn haar is weer netjes en mooi vol, erg blij mee.
Styling door Houda•Vrouwen knippen
Annelijn•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fantastische kapper, al vanaf de opening vaste klant en nu ook met een reistijd van een uur echt de moeite waard. Luistert goed naar wat de klant wil, denkt mee en werkt erg secuur. Is ook stipt mbt tijd.