Altijd super blij met mijn acryl nagels, Jesse is proffesioneel en zitten altijd gezellig te kletsen.
Behandeling door Jesse•Kunstnagels opvullen
Iris•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al bijna een jaar met heel veel plezier bij Jesse, keer op keer ben ik blij met mijn nagels!
Behandeling door Jesse•Kunstnagels opvullen
Lotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom inmiddels al meer dan 1,5 jaar bij Jesse voor Biab en mijn nagels hebben er nog nooit zo mooi uitgezien :) ze is ook nog eens super gezellig en ontzettend goed in wat ze doet.
Behandeling door Jesse•Nagelversteviging
Milou•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Jesse•Kunstnagels opvullen
Ashley•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd uiterste vriendelijk en professioneel.