Ik was blij met het advies over "wat te doen met mijn haar". De manier van wassen was ook prima. En ook fijn dat er niet ongevraagd allelei shampoos en crèmepjes opgedrongen werden.
Betty•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede service, eerlijk en goed advies en het resultaat wauw 🤩! Echte haar tovenaars. Complimenten gegarandeerd !!
carine•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Tessa understood the brief of the kind of hair I wanted and got it right! Very pleasant to interact with as well :)