Ik was erg blij met mijn kapsel en de salon is leuk.
Styling door Demi•Vrouwen knippen
Larissa•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Pleasant massage when washing hair - thank you! Good conversation and advice about coloring :-) I liked my cut and styling And I received many complements about my look ;-)
Daria•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben heel tevreden! Goed geknipt door Tessa!
Michiel•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer super geknipt, erg blij mee!
Sanne•11 maanden geleden
Geverifieerde review
I really enjoyed salon and a Zoe is a true professional, thank you for the good experience.