Heel blij met het advies van Demi en het uiteindelijke resultaat. Ze verstaat haar vak zeker!
Iris•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Excellent work, I'm very happy with my hair
Styling door Demi•Vrouwen knippen
Hannh•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooi geknipt en geverfd, fijne adviezen gekregen over de producten en aardige kapster!
isabelle•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd uiterst tevreden. Je gaat hier echt de deur niet uit voordat je tevreden bent met het resultaat. En dat resultaat mag er dan ook wezen. Top!
Astrid•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst, mooie salon, goed bereikbaar deskundig personeel, lekkere koffie, mooi resultaat (kleuren en knippen) en betaalbaar, heel tevreden dus.