Voor de tweede keer een hele fijne massage gehad bij Salvette, deze keer bij Catriona. Geen routinematige massage, maar een massage die met veel aandacht en gevoel werd gegeven. Was een hele fijne ervaring!
Behandeling door Catriona•Hoofdmassage
Kim•27 dagen geleden
Geverifieerde review
Was niet de taalkundig sprak nauwelijks engels
Behandeling door Oleksandr•Ontspanningsmassage
Salwa•27 dagen geleden
Geverifieerde review
Naast vakkundig was ze vriendelijk oplettend en vriendelijk
Behandeling door Roksana•Sportmassage
Tonny•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste behandeling bij deze salon was geweldig; Oleksandr is een zeer ervaren, kundige en prettige masseur. Van te voren nam hij de tijd om mij welkom te laten voelen en vroeg hij goed door naar wat ik verwachtte en naar mogelijke bijzonderheden. Hij wist de spanning uit mijn lijf weg te nemen. Ik kom zeker terug!