Erg fijne behandeling gehad, Samira denkt ook fijn mee.
Jolanda•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Samira is een fijne, vriendelijke en kundige dame die de klant voorop stelt.
Heb een fijne behandeling (basis gezichtsbehandeling) gehad en kom zeker terug!