Je komt uit de salon heel relaxed uit en je voeten zijn verwend
Behandeling door Sanne
Carmen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijne behandeling zoals altijd. Vriendelijk, rustig en vakkundig te werk. Echt een aanrader.
Behandeling door Sanne
Linda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele aardige rustige professionele dame .
Behandelingen zijn fijn en goed .
Locatie ligt perfect .
Mooie behandelkamer .
Ik heb mijn volgende afspraak al ingepland
Nu al weer zin in !