Prettige sfeer, deskundig en helemaal naar tevredenheid behandeld.
Behandeling door Sanne
Jeanne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurig prima behandeling.
Behandeling door Sanne
Cynthia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Sanne is vakkundig, grondig en prettig gezelschap
Behandeling door Sanne
Angelie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig, nette salon en een hele fijne warme sfeer met een verwarmde stoel.
Behandeling door Sanne
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend nette en verzorgde uitstraling van de salon. Behandeling fijn, werd duidelijk verteld wat ze doet en welke producten ze gebruikt. Fijne nabehandeling.