Een heel goede ervaring. Ga zeker terug.
Ik kan Sanne zeker aanbevelen.
Fijne rustige sfeer. Werkt heel hygienisch
Behandeling door Sanne
Lidy•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sanne is heel vriendelijk en vakkundig. De salon ziet er mooi en hygiënisch uit. Zeker voor herhaling vatbaar!
Behandeling door Sanne
Jodie Donna•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sanne heeft een hele fijne persoonlijkheid. Ze werkt heel secuur en hygiënisch. Ze is tevens heel professioneel en heeft veel kennis van de produkten en behandelingen.
Behandeling door Sanne
Diana•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannende, professionele behandeling en een hele fijne sfeer. Sanne is supervriendelijk en kundig. Aanrader!