Mijn pedicure-ervaring bij Sanne was top. Zij is getalenteerd, werkt snel en de ruimte is mooi ingericht. Rustgevende muziek op de achtergrond completeert het geheel. Speciaal vond ik de scrub-behandeling waarmee ze de pedicure afrondt. Een verwenbehandeling voor je voeten!
Behandeling door Sanne
Gerald Jager•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten van de verschillende behandelingen; de gezichtsbehandeling, ontspanningsmassage en pedicure behandeling. Verwennerij!
Behandeling door Sanne
Mirella•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sanne is ontzettend kundig en vriendelijk! In tijdens niet zo’n goede behandeling gehad. Ik ga zeker vaker een behandeling bij haar boeken!
Behandeling door Sanne
Dewi•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch! Voelde me meteen op mijn gemak. Prettige en mooie salon, waar het echt heerlijk ruikt ;-)
Sanne is in een woord; top! Fijne uitleg, attent, klantgericht, kundig en professioneel. Dit kom je nog maar zelden tegen.
Ben tevens erg tevreden over de behandeling en kwaliteit van de producten. Op alle punten een aanrader dus. Meteen een nieuwe afspraak gemaakt. Hier kom ik graag terug!