Prettige en rustige behandeling. Deskundige specialiste
Elske•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige service en fijne behandeling
Yvonne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk heel vriendelijke en professionele behandeling, dik tevreden.
Gerrit•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sanne is een echte vakvrouw! Ik heb weer genoten van mijn gezichtsbehandeling. Mijn huid is goed verzorgd en de gezichtsmassage was heerlijk ontspannend.