Prima massage. Het voelde soms iets gehaast en ik had het koud (maar dat ligt aan mij). Misschien had ik langer moeten boeken. Ze wist goed wat ze deed en was professioneel.
Behandeling door SU•Hoofdmassage
Miko•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne massage gehad. Ze stemt af op je persoonlijke behoefte