Weer fantastisch! Manicure en pedicure met gellak weer super tevreden. Tot snel😍
Behandeling door Banu•Nagelversteviging
Anouk•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Banu is altijd geweldig ♡
Behandeling door Banu•Wimperlifting
Sumyra•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden. Mijn wimpers blijven 5 wkn mooi staan. Zo blij met deze behandeling. Geen extensions meer alleen mijn eigen wimpers.
En natuurlijk blij met Banu die met alle liefde haar werk goed doet. Professioneel, leuk en altijd gezellig.
Behandeling door Banu•Wimperlifting
Nathaly•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sever en gezellige dame, ze is super in haar werk. Ze heeft een tevreden klant bij die vaker komt😆
Behandeling door Banu•Gellak pedicure
Jenisha•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Banu is een geweldig persoon, leuk ,gezellig en proffesioneel. Het is altijd een feestje en je gaat tevreden naar huis met geweldige nagels